زبان انگلیسی و آیلتس آرمانی

دوره های آنلاین ترمیک زبان انگلیسی و آیلتس در هر لحظه و هر مکان

زبان انگلیسی و آیلتس آرمانی

دوره های آنلاین ترمیک زبان انگلیسی و آیلتس در هر لحظه و هر مکان

هدف اصلی دوره های آیلتس در مرکز آموزش حرفه ای آیلتس، آشنایی با متقاضیان و آماده سازی بهتر و دقیق تر آنها برای شرکت در آزمون آیلتس در مدت زمان کوتاه است تا هر متقاضی بتواند به هر دانش و مهارت زبانی دست یابد. . نتیجه مورد انتظار در یک دوره خاص. مخاطبان دوره های آیلتس عمدتا داوطلبانی هستند که در خارج از ایران ادامه تحصیل می دهند، مهاجران به کشورهای انگلیسی زبان، داوطلبانی که در آزمون دکتری داخل کشور شرکت می کنند و متخصصان رشته های مختلف که قصد شرکت در دوره های تخصصی بین المللی خارج از ایران را دارند. ایران.

بایگانی
  • ۰
  • ۰

هزینه آزمون آیلتس بستگی به قیمت دلار دارد و ممکن است با نوسانات قیمت دلار افزایش یا کاهش یابد. در کشورهایی که واحد پول آنها دلار است، هزینه آزمون آیلتس ثابت است و البته از کشوری به کشور دیگر متفاوت است. اما در کشورهایی که ارزی غیر از دلار دارند، این مقدار باید مرتباً به روز شود.


در ایران هر ساله شاهد تغییر قیمت آیلتس هستیم که البته به دلیل کاهش ارزش گریونا در سال های اخیر این تغییر همیشه بیشتر بوده است. همه ما به یاد داریم که چندی پیش با کمتر از یک میلیون دلار می توانستیم در امتحانات رسمی شرکت کنیم. اما اکنون این هزینه به 5 میلیون تومان رسیده است که کار را برای داوطلبان آیلتس سخت می کند.


در این مقاله در مورد هزینه آزمون آیلتس در ایران و برخی از کشورهای مقصد برای داوطلبان ایرانی از جمله ترکیه صحبت می کنیم و فاصله آزمون تا شرایط آن را توضیح می دهیم تا با تمامی جوانب آزمون آشنا شوید. قبل از آزمون


در مورد آزمون آیلتس


ielts می توان گفت آزمون آیلتس معتبرترین آزمون برای سنجش سطح دانش زبان در جهان است. این آزمون توسط سه موسسه - British Council، IDP و Cambridge Assessment English برگزار می شود. آزمون آیلتس عمدتاً به دو بخش آکادمیک و جنرال تقسیم می شود. این آزمون به بررسی چهار مهارت داوطلبان در شنیدن، خواندن، نوشتن و گفتار می پردازد. نمره هر مهارت مانند نمره نهایی بین 0 تا 9 است و قبولی یا عدم موفقیت در آزمون آیلتس اهمیتی ندارد، اما این نمره آیلتس است که سطح زبان شما را تعیین می کند. نتایج آزمون 13 روز پس از برگزاری آزمون منتشر خواهد شد.


ما به شما ارائه می دهیم: دوره های آنلاین عالی انگلیسی


زمان آزمون آیلتس


مدت زمان آزمون آیلتس از موسسه ای به موسسه دیگر متفاوت است. حداکثر 4 بار در ماه و 48 بار در سال می توانید در آزمون آیلتس شرکت کنید. شرکت در آزمون آیلتس باید در زمان مشخص شده انجام شود، ضمن اینکه تاریخ آزمون در سایت رسمی هر مرکز آیلتس موجود است. به عنوان مثال دانشگاه آزاد 24 بار در سال آزمون آیلتس برگزار می کند و ممکن است این تعداد در سایر موسسات متفاوت باشد.


نمره آیلتس 1400


هزینه امتحان


هزینه ثبت نام در آزمون آیلتس بین 215 تا 240 دلار است. در ایران این قیمت برابر با 220 دلار است. کلیه داوطلبان باید قبل از برگزاری آزمون کتبی و در روز آزمون شفاهی هزینه ثبت نام را به طور کامل پرداخت کنند. در سال 1400 هزینه آزمون آیلتس در ایران بر اساس قیمت دلار 61510000 ریال (پنجاه و شش میلیون تومان) می باشد. به دلیل نوسانات قیمت دلار ممکن است این قیمت تغییر کند. بنابراین ارزش دلاری این آزمون را در نظر بگیرید.


هزینه ثبت نام آزمون IELTS Life Skills 1400 می باشد


کسانی که قصد مهاجرت به انگلستان را دارند باید در آزمون آیلتس لایف اسکیلز شرکت کنند در سال 1400 آزمون مهارت های زندگی در ایران حدود 5100000 تومان (پنج میلیون و صد هزار تومان) هزینه داشت.


آیلتس UKVI در سال 2021 ایستاده است


یکی دیگر از ماژول های آزمون آیلتس UKVI است که برای کار و تحصیل در انگلستان لازم است. هزینه شرکت در این آزمون در سال 1400 تقریباً 6700000 تومان (شش میلیون و هفتصد هزار تومان) بوده است.


هزینه آزمون آیلتس در ترکیه


بسیاری از داوطلبان ترجیح می دهند برای شرکت در آزمون آیلتس به ترکیه بروند زیرا معتقدند در ترکیه می توانند نمره خوبی کسب کنند. اگرچه گاهی اوقات این اتفاق می افتد اما این ایده کاملاً صحیح نیست زیرا راه حل آزمون آیلتس در مهارت های نوشتاری و گفتاری یک روش استاندارد با شرایط استاندارد برای همه کشورها است.


هزینه آزمون آیلتس در ترکیه کمی کمتر از ایران است. این هزینه در ترکیه حدود 6000000 (شش میلیون درام) می باشد. البته این مقدار با نرخ لیر ترکیه تغییر می کند.


اگرچه این هزینه کمی کمتر از هزینه آزمون آیلتس در ایران است، اما با احتساب هزینه های بلیط هواپیما، اقامت و سفر به ترکیه، هزینه نهایی چندین برابر هزینه شرکت در آزمون آیلتس در ایران خواهد بود. . و داوطلبانی که سعی در شرکت در این آزمون در ترکیه دارند به دلیل کسب نمره بهتر این کار را انجام می دهند.


هزینه آزمون آیلتس در دبی


برخی از افراد امارات متحده عربی و دبی را برای شرکت در آزمون آیلتس امتحان می کنند. هزینه آزمون دبی در سال 2021 حدود 7500000 تومان (هفت میلیون و پانصد هزار تومان) می باشد.


هزینه های اضافی آزمون آیلتس


ممکن است شرایطی وجود داشته باشد که مجبور شوید هزینه هایی غیر از هزینه های آزمون آیلتس بپردازید و در برخی موارد این هزینه ها قابل توجه است.این هزینه ها شامل هزینه های چالش آزمون آیلتس، هزینه های کنسلی آزمون آیلتس و هزینه های تغییر تاریخ آزمون آیلتس می شود که در زیر به آن ها اشاره کرده ایم. .


هزینه اعتراض به نتیجه آزمون آیلتس


درخواست اصلاحات حداکثر تا 6 ماه پس از اعلام نتایج آزمون قابل انجام است. بررسی اعتراضات توسط IDP، یکی از برگزارکنندگان آزمون آیلتس انجام می شود. برای انجام این کار، باید فرم اعتراض آزمون را پر کنید و آن را برای بازخورد یا تغییر رتبه ارسال کنید.


روند اعتراض و اصلاح جدید زمان بر است و می تواند تا 3 هفته طول بکشد. ممکن است در حال حاضر زمان کافی برای ارسال مدرک خود به دانشگاه مقصد خود نداشته باشید.


اگر احساس می‌کنید که بخش آیلتس شما منصفانه و مطابق با پاسخ‌های شما نیست، یا اگر فکر می‌کنید خطایی در نمره‌گذاری رخ داده است، می‌توانید اعتراض خود را برای بررسی آن ارسال کنید. بله، این چالش رایگان نیست و برای ثبت چالش باید حدود یک سوم تا نیمی از هزینه اصلی آزمون آیلتس را بپردازید.


هزینه کنسلی آزمون آیلتس


شما می توانید حداکثر 5 هفته قبل از تاریخ آزمون آیلتس خود را لغو کنید. در غیر این صورت هزینه شما مسترد نخواهد شد. برای لغو آزمون آیلتس باید حدود 55 تا 75 دلار پرداخت کنید. البته اگر بتوانید ثابت کنید که در آزمون آیلتس مشکل جدی داشته اید، حتی اگر کمتر از 5 هفته تا آزمون باقی مانده باشد، می توانید به طور کامل هزینه دریافت کنید. به عنوان مثال، گواهی پزشکی می تواند یک سند معتبر برای بازپرداخت کامل هزینه آزمون آیلتس شما باشد.


هزینه تغییر تاریخ آزمون آیلتس


گاهی اوقات داوطلبان به دلیل عدم آمادگی کافی برای شرکت در آزمون آیلتس در تاریخ تعیین شده می خواهند تاریخ آزمون آیلتس را تغییر دهند. برای تغییر تاریخ آزمون آیلتس باید 25 درصد از هزینه آزمون را پرداخت کنید. شرایط تغییر تاریخ آزمون آیلتس دقیقاً مانند انصراف است و باید 5 هفته قبل از تاریخ آزمون انصراف دهید. تاریخ جدید می تواند سه ماه با تاریخ قبلی متفاوت باشد و فقط یک بار می توانید آن را انجام دهید.
هزینه آزمون آزمایشی آیلتس


آزمون آزمایشی آیلتس


داوطلبان آیلتس برای آمادگی بیشتر برای آزمون آیلتس، قبل از امتحان اصلی، چندین تست عملی می گذرانند. این تست ها به عنوان تست های "مبتنی" نیز شناخته می شوند. هزینه این آزمون ها بسته به موسسه برگزار کننده آزمون و شرایطی که در آن برگزار می شود متفاوت است. هزینه این تست ها معمولا بین 150000 تومان (صد و پنجاه هزار تومان) تا 500000 (پانصد هزار تومان) است.


هزینه کلاس های آموزشی آیلتس


دوره های آیلتس معمولاً گران تر از دوره های زبان معمولی هستند. به خصوص اگر این دوره ها به صورت جداگانه برگزار شوند، هر جلسه می تواند به 1000000 تومان (1 میلیون تومان) برای هر داوطلب برسد. بنابراین، ما دوره های آمادگی آیلتس را ارائه می دهیم که بهترین دوره های آنلاین آیلتس برای آمادگی آزمون آیلتس خوب با قیمت های مقرون به صرفه با کیفیت بالای آموزش و استانداردها و روش های آموزش مدرن است.


نتیجه


هزینه آزمون آیلتس به دلار عملا ثابت است. اما با توجه به تغییر نرخ دلار به ریال، شاهد افزایش هزینه آزمون آیلتس در سال های گذشته بوده ایم. با چنین هزینه بالایی، شما به عنوان یک داوطلب باید به درستی برای آزمون آیلتس آماده شوید. هر بار که بدون آمادگی در آزمون شرکت کنید بیش از 5 میلیون تومان برای شما هزینه دارد که اصلا به صرفه نیست.


برای شرکت در آزمون آیلتس باید در کلاس آزمون آیلتس شرکت کنید، اساتید این دوره باید به خوبی با تکنیک های آیلتس آشنا باشند و بتوانند به خوبی برای آزمون آیلتس آماده شوند. تجربه و منابع قابل اعتماد و تلاش معلم شما 3 کلید موفقیت در آزمون آیلتس است.

نظرات (۱)

عالی بود

به منم سر بزن

 

https://tinyurl.com/3u5yjm9c   shafatech
https://tinyurl.com/mry6d99p   simayesalamat
https://tinyurl.com/mrxw42um   payamesalamat

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی