زبان انگلیسی و آیلتس آرمانی

دوره های آنلاین ترمیک زبان انگلیسی و آیلتس در هر لحظه و هر مکان

زبان انگلیسی و آیلتس آرمانی

دوره های آنلاین ترمیک زبان انگلیسی و آیلتس در هر لحظه و هر مکان

هدف اصلی دوره های آیلتس در مرکز آموزش حرفه ای آیلتس، آشنایی با متقاضیان و آماده سازی بهتر و دقیق تر آنها برای شرکت در آزمون آیلتس در مدت زمان کوتاه است تا هر متقاضی بتواند به هر دانش و مهارت زبانی دست یابد. . نتیجه مورد انتظار در یک دوره خاص. مخاطبان دوره های آیلتس عمدتا داوطلبانی هستند که در خارج از ایران ادامه تحصیل می دهند، مهاجران به کشورهای انگلیسی زبان، داوطلبانی که در آزمون دکتری داخل کشور شرکت می کنند و متخصصان رشته های مختلف که قصد شرکت در دوره های تخصصی بین المللی خارج از ایران را دارند. ایران.

بایگانی
  • ۰
  • ۰

کلاس آیلتس

هدف اصلی کلاس آنلاین آیلتس در مرکز آموزش حرفه ای آیلتس، آشنایی و آمادگی هر چه بیشتر داوطلبان برای شرکت در آزمون آیلتس در مدت زمان کوتاهی است تا هر داوطلبی دانش و مهارت زبانی لازم برای رسیدن به آزمون آیلتس را داشته باشد. امتیاز مورد نظر در یک زمان معین مخاطبان کلاس آموزشی آیلتس عمدتاً داوطلبان ادامه تحصیل در خارج از ایران، مهاجران به کشورهای انگلیسی زبان، داوطلبان شرکت در آزمون دکتری داخل کشور و متخصصان رشته های مختلف که مایل به شرکت در دوره های تخصصی بین المللی خارج از کشور هستند. ایران

دوره های IELTS Intensive و Thermal به صورت آنلاین و حضوری ارائه می شود

کلاس های آیلتس در سه بخش Post-IELTS، IELTS و Pre-IELTS برگزار می شود. دوره Pre-IELTS در 7 سطح مقدماتی و سپس دوره آیلتس که شامل سه سطح Development، Bridge و Expansion می باشد و در 9 سطح برگزار می شود. دوره Post-IELTS شامل 4 سطح است که با تمرکز بر یکی از مهارت های زبانی شنیداری، خواندن، صحبت کردن و نوشتن طراحی شده و به صورت مستقل برای آمادگی در آزمون گرفته می شود.

 

آموزش قبل از کلاس آنلاین آیلتس

این قسمت از دوره آموزشی آیلتس برای کسانی است که نیاز به شرکت در آزمون آیلتس دارند اما به دلیل ضعف زبان هنوز نمی توانند در دوره آمادگی آیلتس شرکت کنند. این گروه از زبان آموزان پس از شرکت در مصاحبه تعیین سطح در یکی از ترم های دوره Pre-IELTS قرار می گیرند. این بخش دارای دو هدف است: علاوه بر تقویت ضمنی و مستمر مهارت های زبانی زبان آموزان، آنها را با آزمون آیلتس نیز آشنا می کند و سطح کلی زبان آنها را ارتقا می دهد.

 

در سطوح Pre-IELTS، تأکید بر ایجاد یک پایه محکم از گرامر، واژگان و مهارت هایی است که در آزمون آیلتس مهم و مؤثر هستند.بنابراین، نسخه مبتدی 5th Headway New Book همراه با Workbook برای Pre - مورد استفاده قرار گرفت. سطح آیلتس 1-3 برای دانش آموزان سطح مبتدی.

 

سپس Mindest for IELTS Foundation به‌عنوان منبع اصلی در Pre-IELTS Levels 4-6 استفاده می‌شود که نقطه شروعی برای رویکرد آموزش مبتنی بر آیلتس است در حالی که کتاب‌های Grammer in Use و Vocabulary in Use هستند. به عنوان منابع اضافی استفاده می شود. در پایان سطوح Pre-IELTS دوره ای به نام Bridging Course یا BC ایجاد شده است که همانطور که از نام آن می توانید حدس بزنید این دوره مانند پلی است بین دوره های Pre-IELTS و دوره های تخصصی آیلتس.

 

در این دوره با استفاده از کتاب Get Ready for IELTS Speaking و همچنین کتاب ویژه طراحی شده توسط تیم آموزش گفتار، کلاس بر اساس مهارت های گفتاری برای آشنایی دانش آموزان با روند آزمون اسپیکینگ در آزمون آیلتس برگزار می شود. بررسی و تصحیح اشتباهات دستوری و لغوی مربوط به سطح قبل برگزار شد.

 

پیش‌بینی آموزشی برای کسانی که سطح Pre-IELTS را به پایان می‌رسانند، در آزمون آیلتس حدود 4.5 است. همچنین پس از اتمام سطح، زبان آموزان تشویق می شوند تا در شبیه سازی یا آزمون آزمایشی آیلتس شرکت کنند تا سطح زبان خود را در شرایط مشابه آزمون واقعی اندازه گیری کنند و سپس از گروه آموزشی مبتنی بر آیلتس مشاوره رایگان در زمینه آموزش دریافت کنند. واحدها باید اقدام بر اساس نتایج آزمون آزمایشی

 

دوره بعد از آیلتس

دوره Post-IELTS برای کسانی طراحی شده است که مهارت های زبانی آنها نزدیک به سطح مورد نیاز برای آزمون است و باید مهارت های زبانی خود را بهبود بخشند، با فرم، محتوا و انواع سوالات آزمون آیلتس و مهارت های چهارگانه آشنا شوند. خواندن نوشتن). , Listening and Speaking) برای تقویت زبان شما. در این دوره مجموعه ای از کتاب های تست و آمادگی آیلتس بر اساس نیاز زبان آموزان توسط اساتید انتخاب و تدریس می شود. داوطلبان با توجه به نیاز خود و یا توصیه کارشناسان دانشگاهی می توانند این دوره ها را به صورت متوالی یا همزمان بگذرانند.

 

دوره آنلاین آیلتس

آموزشگاه زبان دوره های آنلاین آیلتس را در جامعه امروزی برگزار می کند که فرصت شرکت در کلاس های حضوری محدود است. دروس آنلاین بدون محدودیت مکانی به همه متقاضیان این امکان را می دهد که در آزمون آیلتس شرکت کنند تا از برنامه خود برای شرکت در آزمون پیروی کنند.
هزینه این دوره ها مانند کلاس های حضوری آیلتس است اما هر ترم شامل 19 جلسه آنلاین به اضافه یک جلسه بررسی ترم و یک آزمون می باشد.


مزایای کلاس آیلتس آنلاین چیست؟

برای دسترسی آسان و صرفه جویی در وقت و هزینه زبان آموزان، دوره های آنلاین آیلتس از اوایل سال 1999 راه اندازی شده است.
1- دوره های آنلاین با شهریه 15 درصد کمتر از دوره های حضوری و امکان دسترسی به کلاس از هر نقطه، فرصت خوبی برای دانشجویان و کارگرانی است که نمی توانند در دوره های حضوری آیلتس شرکت کنند تا خود را برای آیلتس آماده کنند. . امتحان.
2- همچنین زبان آموزان می توانند به فایل های ضبط شده کلاس های آنلاین دسترسی داشته باشند و در صورت عدم امکان حضور در کلاس های آنلاین، حتی یک جلسه را از دست نخواهند داد.


چه کسانی برای آموزش آنلاین آیلتس مناسب هستند؟

دوره های آموزش از راه دور برای افرادی مناسب است که به دلیل مشغله کاری یا مسافت نمی توانند به کلاس های حضوری دسترسی داشته باشند و یا در شهرها یا خارج از ایران هستند.
اگر متقاضی شرکت در آزمون آیلتس هستید یا قصد مهاجرت دارید، می توانید با شرکت در کلاس های آنلاین آیلتس در مدت زمان معینی به نمره لازم دست پیدا کنید.


مراحل ثبت نام در دوره های آموزش از راه دور آیلتس:

اولین قدم برای متقاضیان جدید برای شرکت در دوره آنلاین آیلتس، یادگیری سطح شفاهی است که به صورت آنلاین و از طریق نرم افزار یکپارچه Adobe برای حفظ جان زبان آموز و نیاز به متفاوت بودن افراد صورت می گیرد.


ماکت آیلتس

آزمون آزمایشی آیلتس که با نام های موک تست یا موک آیلتس نیز شناخته می شود، مدلی از آزمون آیلتس است که امکان سنجش دقیق نمره در آزمون استاندارد را بدون دردسر ثبت نام در آزمون رسمی آیلتس و در شرایط بسیار بالا فراهم می کند. کم هزینه.


تمام تلاش دپارتمان آیلتس بر این است که آزمون های عملی آیلتس این مرکز را با پوشش تمامی مراحل مهم آزمون از قبیل پرکردن پاسخنامه، دستورالعمل روز آزمون، شماره داوطلب و سایر مشخصات انجام دهد تا داوطلبان یک درک صحیح و تجربه واقعی آزمون آیلتس.


لازم به ذکر است قسمت شنود این مرکز از طریق هدفون پخش می شود به طوری که شرایط عملکرد بسیار شبیه به تست اصلی است.

اعلام نتایج تنها پس از دو روز کاری: با معاینه تاخیری پس از دو روز کاری می توانید به سرعت نتیجه آزمایش را دریافت کنید.


نمرات هر چهار مهارت برای شما ایمیل خواهد شد

گزارش های تحلیلی و استاندارد در روش های ارائه متفاوت هستند. کارنامه استاندارد مشابه گزارش آزمون آیلتس است، با این تفاوت که شامل ریز نمرات بخش اسپیکینگ و رایتینگ و ایده های آزمون برای این مهارت ها می شود. در گزارش تجزیه و تحلیل، شرکت کنندگان اطلاعات خود را در مورد آزمون به طور دقیق دریافت می کنند. این گزارش همچنین شامل توصیه های محققان برای هر بخش از آزمون است.

نظرات (۱)

عالی بود ممنونم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی